Amipa Corb Marí

Pàgina d'inici » Uncategorized » COMUNICAT DE L’AMIPA -ELECCIONS SINDICALS DE PROFESSORS

COMUNICAT DE L’AMIPA -ELECCIONS SINDICALS DE PROFESSORS

Anuncis

Famílies,

com molts de vosaltres ja sabeu, demà dia 4 de desembre es celebren les eleccions sindicals per escollir als representants del professorat de l’Ensenyament Públic i les classes acabaran a les 13 hores per resolució de la Conselleria d’Educació i Cultura.

Des de l’Amipa volem explicar que:

1. Per donar solució als infants que habitualment queden al menjador, hem ampliat l’horari del menjador d’aquest dia donant servei des de les 13h i fins les 15:45h
  2. L’Amipa no te els mitjans per cobrir el servei de guàrdia i custòdia ni de menjador per tots els infants de l’escola
  3. Per tal d’evitar que aquesta situació es torni a repetir en futures ocasions i que es tingui en compte la conciliació de les famílies i es prenguin les mesures oportunes (serveis mínims de professorat, servei de guarda i custòdia dels infants,…) hem presentat una queixa a la direcció del Centre i al Consell Escolar
  4. També hem fet arribar la nostra queixa a la Conselleria d’Educació i Cultura a través de la Federació que ens representa (FAPA Mallorca)

Tota la informació és aquí: http://www.fapamallorca.org/les-families-i-les-eleccions-sindicals-indefensio-malestar-i-indignacio-els-drets-de-les-families-no-son-respectats/

i aquí: http://www.fapamallorca.org/les-families-no-volem-excuses-volem-solucions-a-la-problematica-de-conciliacio-de-vida-familiar-i-laboral-de-dia-4-de-desembre/

De totes formes, la recomanació des de l’amipa és que, qualsevol incidència que tengueu amb aquest fet, vos dirigiu a la direcció del centre.

Junta Directiva
Amipa Corb Marí

Anuncis

Fill in your details below or click an icon to log in:

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out /  Canvia )

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s

%d bloggers like this: